Whar? <.< >.>Minion wrote:i posted
The original song is a bit disjointing with it's transitions, and yes i did make several audio cuts. It's a series I'd suggest hiring over buying it's quite slow. *eats the extra kebab* Good thing I took out the cheese thenZam wrote:I like hot chilli sauce on my kebabs from alibaba, but the tahini went all over the place, So I ate 4 kebabs.
Wwwrrrryyy? we use teeth.NerdyBakeryproduct wrote:I WANT A BURLY BJ
yes i understood completely, I never stalk any waffles either <.< >.>Yue4Yuri wrote:zomgwtf roflcopterbbq pew pew pew
Okay, everyone knows I don't stalk announcement threads unless, I'm stalking announcement threads, hey wait WUT!!? thar's a video here *STALKS* /motherfucking gets and flashes bewbs at screen @_@
Glück für mich Ich kenne einen Mann, der Deutsch verhaute mich, während ich dieses Video ein und der andere Deutsch Redakteure Ich weiß schon, QC, mir in Englisch. Das heißt, Sie sind ein schleichend österreichischen. Als ich in der Schule meine Lehrerin für Deutsch und Französisch wurde sie alternativ die Sprachen, aber es tut mir nicht helfen zu verstehen, damit hatte ich Deutsch zu verwenden bablefish,Beam me up Scotty wrote:something in german which Jannis translated for me o.o;;
Ich spreche französisch auf der französischen Redakteure, weil sie sind schön genug, um Englisch zu sprechen mich auf die französische Website